Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

niedziela, 13 czerwca 2010

Życie porafi pocieszyć.

Ostatnio mam bardzo zły bomorek. A to na PG nie idzie ten dyplom, a to pracy jakoś mniej mam niż zwykle (a co za tym idzie pieniążków). Stoi człowiek w miejscu, się obraca wokół dupy i nic z tego nie ma.
Myślę sobie, zjem coś, poprawi mi się może humor (oprócz tego, że potem będę miał wyrzuty sumienia, że mam grubą dupę). Wszystkie garki ujebane. Super. Grzebie w szafce, znalazłem jakiś zdezelowany, stary kawał aluminium i począłem do niego ładować "coś na szybko". Nalałem wody, postawiłem na kuchenkę i nagle poprawił mi się humor.
I weź tu się człowieku zamartwiaj, jak nawet parówki chcą cie pocieszyć. Ech... może już niedługo się coś poprawi.
Jeżu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz