Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

niedziela, 27 czerwca 2010

Zdrada!

Miało nie być tu takich tekstów ale no nie moge się powstrzymać.Od kiedy Jorgu oddał mi dvd'ki ze Star Wars'ami mogłem wprowadzić w życie ambitny plan nawracania mojej lepszej połówki na SF, póki co idzie dobrze ale nie o tym chciałem pisać. Generalnie w momencie w którym wziałem w ręce te płytki poczułem dziwne pierdolnięcie a przez mój spaczony umysł przebiegł jak piorun dreszcz: Imperium -> Palpatine -> do władzy bez mydła -> Kaczor. AAAaaaAAAaaaAAaA!!! Przepraszam już więcej nie będę.
Poza tym chciałem wszystkim przypomnieć, że czas nie jest z gumy, co miesiąc jest święto Matki Boskiej Pieniężnej, a jak ktoś jest profesorem (nawet takim gorszego rodzaju) to już jest taki kurwa ważny że odpisywanie na maile leży poniżej jego godności.

niech OpenGL będzie z Wami,
Krzychooj

1 komentarz:

jork pisze...

zdjecie genialne! ;p

Prześlij komentarz