Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

wtorek, 29 czerwca 2010

1...2...3... próba auta

Jako że lubię swój samochodzik, postanowiłem zobaczyć co fajnego stworzyły małe japońskie rączki wzorując się na "legendzie z 90 roku". Udałem się więc w ten upalny dzionek do salonu spod znaczka dużego H i obwieściłem miłemu Panu w garniturze że zastanawiam się nad zakupem takiego autka jak na zdjęciu. Pan był tak miły że poświęcił mi godzinkę na rozmowę i aby się ze mną tym autem przejechać.

Powiem tak. Za 2 lata, jak będę bogaty. Wysupłam jakieś 50-60tys i kupię sobie taką 2 letnią Hondę CRZ (być może nawet tą którą dziś jeździłem) i będę nią sobie śmigał :)


Jork

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz