Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

środa, 23 czerwca 2010

Ależ kurwa bukwy wielkie!

No ja mam monitor 24'' i te litery mnie przestraszyły! ZA DUŻE KURWA, swoją drogą co za masakra, tak lubiłem nasz stary design ale zmian się wam zachciało :( No i potrzebny jest nowy banner, konieczny wręcz!
k

To do Wojaka się zgłoś. Daj mu kurs zmniejszania embedów, to będzie można wrócić do starego layout. Nowy baner powinien zawierać logo przygotowane przez Kasię.
Jeżu

Mi się podoba. Literki trochę za małe ale już sobie powiększyłem w przeglądarce, jest git.
Jork

Nie no teraz to w drugą stronę przeginka, za małe :p Nie da się zrobić tak jak było zawsze?

Flis
No to zrób...

jak dla mnie teraz rozmiar tekstu OK,  zostańmy przy tym co jest. Skoncentrujmy się na banerze, a póżniej zacznijmy znów postować jak na Asów przystało :)
k

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz