Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

wtorek, 22 czerwca 2010

Zgadzam się z przedmówcą

kimkolwiek jest. Czarny lepszy. Do tego jakieś wszystko takie za duże się wydaje (zmieniłem czcionkę na mniejszą, ale z kolorami poległem)

Flis

Po zmianie czcionka zrobiła się tak mała że bez "ctrl" plus "+" nie obyło się. Powiększyłem ją nieco gdyż uważam, że dość sporo ludzi ma już monitory o trochę większej rozdzielczości i przekątnej niż np Flisa. Pobawiłem się kolorkami i powróciłem do tła- wydaje mi się trochę urozmaicać tą czerń.... Ciekawi mnie jak to wygląda na waszych monitorach. Jak popieracie że czcionka za duża to zmieniać ale u mnie nawet taka wydaję się mała...

Wojak

Teraz mam jednego posta na ponad pół ekranu (niewygodnie się przegląda bloga) a nie mam wcale takiego małego (monitora). Pierwotna wielkość była chyba optymalna -bo nie przypominam sobie żeby ktoś narzekał.

Flis

Naciśnij ctrl+0 :P A tak na poważnie to niech się ktoś jeszcze wypowie...
Daje jeszcze screena jak to u mnie leży:
http://yfrog.com/03qwertwj

Wojak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz