Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

niedziela, 13 czerwca 2010

Flaszki stoją w rządku jak honorowa gwardia!


i tyle zostało po wczorajszym chlaniu. Nie jest to może morze wódki ale też było dobrze :) Najbardziej mi się podobało jak Jorg nie mógł otworzyć drzwi jeszcze na trzeźwo - widać dla niektórych domofon z klawiaturą to trochę za dużo ^^ no i jeszcze Sławek był śmieszny pijąc te mega pedalskie drinki w których utopiła się kuchnia jak laski odpaliły malakser czy coś tam, "Im więcej tego wypijesz tym smaczniejsze", damn!

Z ważnych informacji to Zgorzałe klaruje się jakoś na początek lipca, z dużym prawdopodobieństwem na pierwszy weekend tegoż miesiąca.

Poza tym chciałem podzielić się ze światem dwoma decyzjami które podjąłem na kacu ale jeszcze w sobotę: od teraz będę katował Asy fotką z każdego chlania czy innej biby, ponieważ zapomniałem o tym wczoraj jak piliśmy to zrobiłem piękną powyższą fotkę dziś rano :P A poza tym kupie sobie 2 osobowe sportowe auto zapewne mx-5 i będę się rozbijał po Sopocie :P ale to chyba dopiero za rok :)

A zapomniałem! Zdecydowanie najlepsza była wczorajsza pielgrzymka! Szkoda tylko że krzyż się rozjebał, ale podejrzewam że niedługo nauczę się na pamięć "Pan dobry jak chleb", bo "Dobry Jezu", wychodzi nam już całkiem nieźle!

krzychooj

1 komentarz:

jork pisze...

spadaj

Prześlij komentarz