Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

piątek, 23 kwietnia 2010

Pierwsza krew!

Ha! Wydawało mi się, że moje rybki są przekarmione więc postanowiłem zrobić im 1-dniową głodówkę :) W efekcie dziś rano zobaczyłem truchło jednej z samiczek głupika poobgryzane z każdej strony i dryfujące bezładnie przy frontowej szybce akwarium. Czyżby bojownik wspaniały stał się mężczyzną? A może był to lincz wewnątrz gatunkowy z nieznanych mi powodów? Czas pokaże :P

krzychooj

2 komentarze:

Flis pisze...

jak to czas pokaże? będzie sekcja zwłok czy kolejne ofiary? :p

Unknown pisze...

Krzychooj wynajmie wan nasłuchowy i się zaczi na złoczyńce. Nożownika z akwarium. Powinien też zamontować kamerę w płetwonurku :D

Prześlij komentarz