Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

sobota, 10 kwietnia 2010

Panowie, tylko spokojnie.

Stała się rzecz tragiczna. Wiem, że to AP, wiem, że ognisko było fajnie. Ale dajcie może chociaż wrakowi wystygnąć zanim się wam zbierze na żarty.

P.S. @Flis : Też podejrzewam Ruskich albo Tuska. Generalnie się lubią więc zmowa także jest w grze.

Jeżu

Nie no z Tuskiem to już za ostro. Samoloty się rozbijają ale czy od zahaczenia o drzewo przy lądowaniu samolot się rozpierdala w drobny mak i WSZYSCY bez wyjątku umierają? Ja tego nie wiem. Ale taki scenariusz wydaje mi się trochę nierealny. Albo pilot naprawdę konkretnie zjebał.

Flis
 
No troszkę przesadziłem z Tuskiem. Słyszałem wypowiedz premiera w telewizji. Była wyważona, ale nie przemyślana. To jest oczywiście zrozumiałe i stawia go poza kręgiem podejrzanych. Co do twoich rozmyślań nad samolotem. Kompania leciała TU-154M a to samolot przeznaczony do lotów o niskiej widoczności i na długie dystanse. Za teoriami spiskowymi przemawia fakt, że samolot ten łatwo steruje się we mgle dzięki dodatkowym przyrządom pokładowym. Natomiast tragedii nie przeżył nikt, bo samolot przebył krótka drogę będąc pewnie całkowicie zatankowanym. Co za tym idzie paliwo prawdopodobnie eksplodowało, a było go sporo. Świadkowie twierdzą, że doszło do eksplozji co wyjaśnia ogrom strat w ludziach. Podobny efekt wywołały by Rosyjskie rakiety S-300P.


Jeżu

Niespecjalnie widzę cel takiego spisku... Świrujecie chłopaki zbyt. A co do samolotu to mnie nie dziwi fakt że PRAWIE nikt nie przeżył (mówili w tv że 3os żyją, w mega ciężkim stanie). Owa maszyna ważyła 54T (pusta) i zapierdalała kilkaset kilometrów na godzinę, pomijając tony paliwa to ja panów inżynierów proszę o minimum wyobraźni. Flis siła, masa, pęd, zderzenia niekoniecznie sprężyste chyba kojarzysz te pojęcia ?
krzychooj

W ramach wyjaśnienia dodam, że nie mówiłem tego poważnie i Flis pewnie też. Nie spinaj się tak krzych00. 
  Jeżu

A ja podzielam zdanie tego Pana:

[filmik usunięty z YouTube przez autora - pozwoliłem sobie na usunięcie niedziałającego linka. Flis]

Ta wersja przyczyny katastrofy najbardziej mnie przekonuje. W tvn24 słyszałem nawet że obsługa lotniska w Smoleńsku parę razy sugerowała czy też nakazywała (nie przypominam sobie dokładnie) lądowanie na innym lotnisku gdzieś pod Moskwą.

Jork

Wot kurwa, powiedział co wiedział. Nie ma to jak głupio-mądry filozof w polonezie. Jestem naprawdę zniesmaczony jego osobą. Przez całą tą wypowiedź koleś jechał po kimś a potem to prezentował to na własnej, średnio rozgarniętej personie, i powtarzał cykl od nowa. A filmy z IMAX'a są chujowe i też na nich płacze, 30 zeta tak wyjebać.
Jeżu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz