Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

sobota, 19 września 2009

QL

Moja szara egzystencja opiera się ostatnio na 4 czynnikach. Poza nimi mam niewiele z tego świata, można powiedzieć że wręcz nic.
Rzeczy te o których mowa to:
1)Praca
2)Alkohol
3)Sen
4)Quake Live
Pierwsze 3 pozycje są oczywiste i każdy normalny człowiek musi się zgodzić że bez nich nasze życie nie miałoby większego sensu. Aczkolwiek 4 pozycja jak można zauważyć u każdego człowieka może być inna. U mnie też czasem zmienia się to na inne bardzo istotne rzeczy typu Starcraft, Sex, Honda.
Z braku laku w tej chwili jest to QL
Człowiek rano po chamskim łojeniu browarów budzi się i zamglonymi oczyma po pierwszych łykach ożywczej kawy siada przed swojego cyfrowego towarzysza walk wszelakich i po sprawdzeniu czy jakiś dobry człowiek, dobrym słowem go nie zaszczycił odpala QL.
Gra się fajnie, ale najciekawsze są konwersacje z obcokrajowcami. Jeden gość z Holandii zaszczycił mnie krótką wymianą zdań dzięki której dowiedziałem się jaką my, Polacy mamy renomę w jego ojczyźnie.


Abstrahując chciałbym wszystkich którzy jeszcze tego nie wiedzą, poinformować że nasz kolega, Wojciech K. obchodzi dziś swe 24 urodziny.
Z całego serca życzymy mu zdrowia, szczęścia, pieniędzy oraz niezliczonej ilości alkoholu.
Żeby nie było że nie postawiłem flaszki w tej chwili to uczynię:


Proszę, nie musisz mi dziękować :)

Jork

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz