Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

wtorek, 27 lipca 2010

Starcraft 2 już jest...

... i nie mogę w niego grać, bo grzeje mi się laptop. Ale kupujcie Panowie, kupujcie, ja już lutuje układzik który będzie pędził mój wiatrak zawsze na max obrotach,będzie głośno, ale za to zimno. To i Zalman oczywiście.

Jeżu

Pierdole wydawać 200 zł na grę, która po miesiącu  będzie kosztować 120 zł... Wole grać w Lola jest darmowy i grasz z realnymi ludźmi a nie maniakami z Korei. Ja tam czekam na dobrego torrenta ;)

Wojak
Ja nie mówię kupować teraz. Ja też czekam aż stanieje. A z Koreańcami nie będziesz grał bo system dobierania graczy ci nie da. Działa to bardzo fajnie. Miałem w becie około 50% wygranych. Gra zapowiada się rewelacyjnie :D
Jeżu

A ja kupiłem, za 189,90 i chuj, stać mnie. A jak za miesiąc albo nawet pół roku gra stanieje to masz u mnie hordę srebrnych smoków. Powiedzieć mogę natomiast, że warta swej ceny owa gra jest. Bez kitu. Zwłaszcza jak sobie odpalisz na TV :D tylko po jakimś czasie gały zaczynają boleć :P ale chuj tam zawsze można przesiąść się na mniejszy displej. Jedyne co jest chujowe to to że nie mam za wiele czasu żeby grać :(
Wiem, też że gówno Was obchodzi moja opinia ale jeśli ktoś chce to dostałem 2 klucze do "wersji demonstracyjnej", nie wiem co to znaczy. Może będzie nawet kawałek kampanii, a może po prostu kilka dni na BN, jeśli więc ktoś jest zainteresowany do mój numer macie.

Rekieterzy Rządzą!
Krzychooj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz