Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

niedziela, 18 lipca 2010

Krzychooj the Conqueror



The Iron Throne is mine. Again ...
Soon I will conquer the whole World...

Od razu jak obczaiłem tę fotę to przed oczami zobaczyłem z goła inny obrazek. Wydaje mi się, że tak wyglądał by Krzynan - Niszczyciel Browarów lub Krzynan - Postrach Cymeryjskich Dziewic.   
Jeżu


Masz u mnie nie przeliczoną ilość punktów (zamienialnych na browary i dziewice :P) za ten obrazek. Tak się sobie spodobałem w nowej roli, że aż przesał mi przeszkadzać jebany, piedolony i  niewiedzieć czemu wkurwiający poniedziałek. Ponad to oświadczam wszem i wobec co nastąpi jak już Krzynan zdobędzie Świat: browar, wóda i dziewice dla Asów dozgonnie za free oraz luksusowe aparamenty. Musicie mi tylko troche pomóc spiskować, zamachować i wywoływać wojny, czyli to co tygryski lubią najbardziej!

Krzynan :P

2 komentarze:

Wojak pisze...

"I think this might be shopped..."

I can tell by the pixels and because I've seen a lot of shops in my time.

Anonimowy pisze...

UMARŁ KRÓL, NIECH ŻYJE KRÓLOWA!!!!

Prześlij komentarz