Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

poniedziałek, 20 grudnia 2010

dżentel-kurwa-meni :p

Wyjeżdżając dziś z parkingu zawalonego śniegiem ugrzązłem w zaspie. Połowa samochodu została na parkingu, a połowa na ulicy (blokowała jeden pas), było oczywiste, że nie mogę go tak zostawić. Zabraliśmy się do roboty z ziomkiem, do którego zadzwoniłem i który mi całe szczęście pomagał, to podkopując śnieg spod kół, próbując rozbujać itd. (zajęło to około 40 minut). Ale to jest dopiero wstęp. To co mnie zaskoczyło najbardziej to to, że żaden z typów, odśnieżających nieopodal chodnik, przechodzących obok lub odwożących dzieciaki do pobliskiej szkoły, nie zaproponował jakiejkolwiek pomocy. W tym czasie zrobiły to jednak dwie kobiety :D Nie skorzystaliśmy z pomocy, ale mimo to - ogromny szacun dla tych kobiet i ogólnie dla wszystkich - kocham was :p

Flis

4 komentarze:

W pisze...

Zainwestuj w ten garaż XD

krzychooj pisze...

powiem tak: ciesz się że żaden burak nie trąbił na Ciebie że blokujesz lub ostentacyjnie siedział w aucie czekając aż się zabierzesz i palił peta oglądając Twoje męczarnie jak jakiś zajebisty teledurniej. Z drugiej strony jakbym się spieszył do robota to też bym pewnie nie zdobyłbym się na wielkopański gest pomocy w śnieżnych zabawach.

W pisze...

Albo wiem, zmień płeć!

Flis pisze...

Nieeee, ja nie lubie bez wacka :)

Prześlij komentarz