Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

wtorek, 15 grudnia 2009

Nudzi mi się, a na Asach pustki wieją.

[last edit: 15.12 22:03]
Więc postanowiłem temu zaradzić. Wyglądając dzisiaj z okna zauważyłem taką scenę, którą musiałem uchwycić na fotografii, bo aż się prosiła o jakiś fajny podpisik. Ale właśnie ... dorysowujcie do tego sami. doklejajcie, dopisujcie, jestem ciekaw co stworzą na koniec Asy. Dawajcie zdjęcie we własnych wpisach, to może też napiszecie coś od siebie i będzie chronologia zachowana. Ciśnięcie po sobie dozwolone i mam nadzieje nie zostanie bez odpowiedzi - (zlitujcie się tylko nad powierzchnią, dajcie się popisać innym).
Oto foto:

Jeżu
 ____
No, F to zgaduję Flis. Pierwszy popis, dość ślamazarny i raczej mało elokwentny, ale taki już jest Flis Style.
Jeżu
 ____
Bardziej to ciśnięcie mi podpasowało ;)
Flis
 ____
Tak myślałem, że sobie to na pohybel piszę.
Jeżu
 ____
Nom, sory ale nie mogłem się powstrzymać :P
Krzychooj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz