Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

środa, 3 marca 2010

Gwiezdne jeże atakują.


Więc panowie, dzisiaj rozegrałem swoja pierwszą grę z komputerowym przeciwnikiem w Starcraft'a 2. Był on zergiem i rozłupał moją protoską bazę doszczętnie. Zmasował lingi i roache i już mnie nie było. Przyznam, że ta porażka nie zdenerwowała mnie z kilku powodów. Po pierwsze star mi działa super na średnich detalach, po drugie mogę grać z kompem i Wy dzięki temu oto zestawowi plików też możecie. Oto Paczka dobra od Jeża.
Instrukcja instalacji jest niezwykle prosta. Instalujecie grę i ją aktualizujecie. Katalog 'Mods' wrzucacie do folderu z grą i nadpisujecie.Odpalacie lazylaunch2.exe -> wybieracie mapę z folderu mapy (albo inną, znalezioną w necie) i gracie. Paczka zawiera najnowsze AI kompa i na początek na pewno wam starczy. Nie da się wybrać rasy, jest ona zdefiniowana mapą, są różne wersje map w necie więc łatwo znaleźć coś dla siebie. MD5 plików sprawdzone z oryginalnymi plikami haxorów więc wszystko bezpieczne. Powodzenia w exterminacji rasowej na kosmiczną skalę. 

Jeżu

5 komentarzy:

Wojak pisze...

AI jest na poziomie gimnazjalisty... 4 powtórki jakie obejrzałem wystarczyły by go rozgromić najpierw zergiem a potem terranem. prosta strategia: stosujemy taktyke moja baza i jak się jednostki kompa odbiją o twoją obronę to wyprowadzamy szybką kontrę. Ja chcę normalnego Keya!

Krzychooj pisze...

Jeżu jesteś moim idolem! Wysłałem dziś na śmierć pierwszych marinów :D Działa nawet na starym lapku co prawda w low detalach ale i tak jest TURBO DOBRZE. Masz u mnie bardzo bardzo duże piwo :D

Flis pisze...

A ja dziś wyjebałem z dysku baldur's gate II bo tak mnie wciagnelo, ze przepadlbym na pare dni. Na szczescie sie opamietalem :)

Unknown pisze...

Wojak jak chcesz to są w necie AI które oszukują, to znaczy nie muszą scoutować żeby kontrować twoje jednostki, są znacznie trudniejsze podobno.
Piwo odbiorę przy najbliższej okazji ;)

Krzychooj pisze...

Jeżu call me jak będziesz w GDA zrobimy chlańsko okazyjne. Ja właśnie przepadam przez to SC2 ze świata żywych na jakiś czas :P

Prześlij komentarz