Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

niedziela, 13 listopada 2011

Gamer

Mnie też coś natchnęło. Byliśmy dziś w Biedronce, jeszcze chyba nie byłem trzeźwy, i kontem oka dostrzegłem gry po 10zł. Z zainteresowaniem zacząłem je przeglądać i znalazłem Dawn of War II. Pomyślałem sobie że ostatecznie jest to RTS i są lasery więc czemu nie - kupiłem. Później maszerując do domu zastanawiałem się, czy w ogóle będę miał chęć grać bo jakoś od dawna nie podniecają mnie gry. No i nawet podjąłem próbę - wrzuciłem płytkę do napędu i ... mój zajebisty napęd optyczny odmówił współpracy.
Tak oto zakończyła się moja kolejna przygoda z grami na PC. Na domiar złego, mam dziwne przeczucie, że mój wypasiony sprzęt po młodszym bracie nie udźwignie kolejnej części SC, którą Blizzard postanowił wydać na moje urodziny. Z prostych rozrywek zostaje mi chyba tylko TV.
kpt. KGB



Jak bys odpalil Skyrim (6h minelo mi w 10 min) inaczej bys zaspiewal. Mniej wiecej tak:

Hedgehog ( brak polskich literek :) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz