Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

wtorek, 30 listopada 2010

małe podsumowanko

Asy powstały dokładnie 2 lata temu!
Przez ten czas powstało 314 postów, ogólnie nasza aktywność wygląda jak śmiesznie zmodulowana sinusoida ale niewątpliwie trend ilościowy z roku na rok jest coraz lepszy!
Jutro minie rok od kiedy mamy licznik, w tej chwili jest na nim 9703 odwiedzin, co daje średnio >808 odwiedzin miesięcznie, czyli ~26,6 odwiedzin dziennie! Oczywiście większość to my sami ale i tak liczba imponująca :) Nie ukrywam, że po cichu liczyłem że stuknie 10k przez rok, no ale nic będzie prezent dla Asów na Święta jak się tyle nabije. O życzeniach na pewno w tym roku nie zapomnimy... będą serdeczne :P już mogę to obiecać.
Z tejże wspaniałej okazji proponuje napić się piwa! np. w sobotę. Nie żeby się od razu najebać jak świnie :P ale w doborowym gronie co nieco spożyć!
Czekam na odzew w tej podniosłej kwestii!
krzychooj

p.s. zawsze lubowałem się w robieniu wykresów...

[edit: 20:26] ten wykres w zasadzie powinienem był zatytułować:
"aktywność na blogu na przestrzeni czasu, czyli kiedy ile nowych postów doszło :P"


8 komentarzy:

Flis pisze...

nie zkminilem ostatniego wykresu ;)

Flis pisze...

aaa, jestem za spozyciem :)

Anonimowy pisze...

ja też gut!

Wojak pisze...

Ja też za!

k pisze...

Flis! Panie doktorze! Ostatni wykres mówi, ile nowych postów powstawało miesięcznie w danym roku (średnio). Czyli np:
ilosc_po_napisanych_w_2009 / 12_miesiecy = srednia_ilosc_nowych_postow_miesiecznie_w_2009
kapisz ? :D

Flis pisze...

aaa. to wszystko dlatego ze osie nieopisane!!! :D

k pisze...

fakt! mój błąd, wykazałem się brakiem jakiegokolwiek profesjonalizmu i upraszam o wybaczenie albowiem było późno, byłem zmęczony i prawdopodobnie nietrzeźwy podczas tworzenia owych wykresów. niemniej jednak całkiem mi się podobają :P

Anonimowy pisze...

chuj

Prześlij komentarz