Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

poniedziałek, 10 maja 2010

Chwalmy Pana

 W piątek rano posiałem w autobusie portfel z niemal wszystkimi dokumentami. Możecie sobie wyobrazic stan mego wkurwienia. W robocie sytuacje opisałem i urwałem sie celem zgłaszania tego faktu. Blokowanie karty do bankomatu, dowodu i tym podobne. Za to dzis telefon z domu i co? Rodzinny dom odwiedzili panowie policjanci i o mnie pytali. Później pewien aspirant zadzwonił do mnie ze słowami, iż mój portfel jest do odbioru na komisariacie w Gdańsku. Ktoś znalazł go i na policję zaniósł z całą zawartością oraz 30 złotymi co w nim były. Są jeszcze uczciwi ludzie na tym świecie. Dobrze jest się o tym przekonać na własnej skórze. A wszystkim zwolennikom "JP" rzeknę: Jebnijcie się w łeb na 100%. Dzięki sprawnej akcji Policji moje rozstanie z portfelem było tak krótkie.

Dartanian

Widzisz, ja jakiś czas temu zgubiłem portfel w Gdyni. Znalazca również znalazł mnie i oddał portfel z całą zawartością.  Z tym że ja miałem w portfelu 500zł ;p

Jork

2 komentarze:

krzychooj pisze...

Jork! A dałeś typowi znaleźne ?

jork pisze...

yep

Prześlij komentarz