Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

czwartek, 4 lutego 2010

Tak, Flis miał wczoraj urodziny

Ale kurwa czy to jest powód, żebym ja dziś cały dzień zdychał ?! Żeby tak mnie głowa bolała ? Przecież impreza jest dopiero w sobotę! Tymczasem obudziłem sie dziś kompletnie pijany, co oczywiście ma teraz swoje konsekwencje... Ale jest kilka spraw, które przefiltrował mój bystry umysł z tego chaosu, który ma miejsce w mej głowie od rana:
1) nie wiem czemu ale zawsze w takie poranki jestem pełen optymizmu i miłości do świata :P
2) wymyśliłem jak uratować nasz świat, który niechybnie zmierza do zagłady, jeśli kogoś to interesuje chętnie przedyskutuje sprawę przy piwku tudzież wódeczce jeśli nie to z pewnością pierdolne kiedyś posta na ten temat :P
3) O i chyba zapomniałem resztę ważnych spraw o których miałem pisać :/ ale zawsze możemy zagrać w planszówke!

Krzychooj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz