Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.


Gdyby nie internet, nie wiedziałabym, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem

czwartek, 14 stycznia 2010

Tak to się robi

     Dzisiejszy dzień nie napawał optymizmem od rana, wręcz byłem ostro wkurwiony jak już dotarłem na siłkę ale nie o tym chciałem pisać. Generalnie chciałem zaznaczyć dwie ważne sprawy:
1) kurwa jak ja UWIELBIAM JEŹDZIĆ SAMOCHODEM zwłaszcza swoim
2) siłka naprawdę poprawia humor, jednak nieskrępowany wysiłek fizyczny jest dobry na wszystko (no może oprócz kaca)
     A teraz wracając do ogólnego zbicia osatnich czasów czyli poszukiwania pracy, chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości i przypomnieć, że 2,5 tyś. zł na rękę to jest stanowczo za dużo dla magistra inżyniera w znakomitej większości firm, przynjamniej na początek bo może kiedyś takie kokosy się dostanie. Żeby nie było wątpliwości z doktoratu też nie wyżyjesz przynajmniej nie na pierwszym roku na ETI.
     Ale tak naprawdę to chciałbym przypomnieć ideę kierującą Asami Pomorza, czyli wielkie W jak WYJEBANE w cały pierdolony świat.

     This is how we do that:

1) need PC and some speekers


 2. need some home made pizza and coke


3. need big flat fuckin' TV


Enjoy fuckin' evening don't care about anything!
Napierdalać palantów zanim napiedolom nam, szybko w golda i eko lub od początku ostro w demedż!

Pozdro dla Flisa - save'ik czeka :D

Krzychooj

4 komentarze:

Wojak pisze...

Impressed!

Flis pisze...

this is how we do it

jork pisze...

2500zl to ja zarabialem po maturze :|

Unknown pisze...

Aż mi łza po policzku pociekła. Piękne. Po prostu piękne.

Prześlij komentarz